Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moj spletnik je posvečen mojemu očetu Ivanu Razboršku, krasilnem umetniku (1924-1998), katerega ustvarjalno bogata in izvirna krasilna zapuščina živi naprej in predstavlja neizčrpen navdih za moje lastno krasilno ustvarjanje, katerega razbor je predstavljen tukaj (celotna vsebina spletnika je moje avtorsko delo).
Celotni krasilni opus Ivana Razborška je zasebna zbirka, katere lastnici sva Eva in Maja Razboršek.

Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moja sestra Maja Razboršek je pred leti izdala čudovito pesniško zbirko z naslovom "PRETANJENI RAZBOR", v katerem je na duhovit način povezala izraz RAZBOR (IZBOR) z našim priimkom RAZBORŠEK. Ko sem izbirala naslov za spletnik, sem jo poprosila, če lahko uporabim to njeno domislico. Naslov "KRASILNI RAZBOR" je torej povezava med očetovo krasilno umetnostjo - KRASILNI - in našim priimkom - RAZBOR - ter vsebino spletnika, ki predstavlja IZBOR očetovega in mojega krasilnega ustvarjanja.
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

sreda, 27. april 2011

Na robu praznika

Pred kakim mesecem sem imela napad ustvarjalnega domoljubja in nastala je kolekcija "Proud Of Slovenian Heritage" , ki še ni zaključena.


Krasilna kompozicija v narodnih barvah, krasilni razbor 2011 (eva r)

Vsak narod, vsak rod, vsaka družina in tudi vsak človek ima svojo zgodovino,
svoj neizpodbiten del, brez katerega ne bi bil to, kar je danes.
****************************************************************************************************************************
Sem otrok socializma.
Imela sem lepo, srečno in svobodno mladost.
Mojim staršem je mladost krojila 2. svetovna vojna.
Moji strici so preživeli taborišča.
Najmlajši je padel v partizanih.
****************************************************************************************************************************
ŽIVELA OF!

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Zelo lepo, tako izdelek kot tudi zapis.

Anonimni pravi ...

venec je strašno lep. nočem pa bit smotana, ampak če se že razglaša domoljublje, zakaj ni potem napis v slovenščini?

Eva Razboršek pravi ...

Odgovor je na povezavi v zapisu.

KOPIRANJE JE PREPOVEDANO! USTVARJALNOST JE ZAŽELENA!

Klikni! Click on!

............ Klikni! Click on!