Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moj spletnik je posvečen mojemu očetu Ivanu Razboršku, krasilnem umetniku (1924-1998), katerega ustvarjalno bogata in izvirna krasilna zapuščina živi naprej in predstavlja neizčrpen navdih za moje lastno krasilno ustvarjanje, katerega razbor je predstavljen tukaj (celotna vsebina spletnika je moje avtorsko delo).
Celotni krasilni opus Ivana Razborška je zasebna zbirka, katere lastnici sva Eva in Maja Razboršek.

Zakaj "KRASILNI RAZBOR"?

Moja sestra Maja Razboršek je pred leti izdala čudovito pesniško zbirko z naslovom "PRETANJENI RAZBOR", v katerem je na duhovit način povezala izraz RAZBOR (IZBOR) z našim priimkom RAZBORŠEK. Ko sem izbirala naslov za spletnik, sem jo poprosila, če lahko uporabim to njeno domislico. Naslov "KRASILNI RAZBOR" je torej povezava med očetovo krasilno umetnostjo - KRASILNI - in našim priimkom - RAZBOR - ter vsebino spletnika, ki predstavlja IZBOR očetovega in mojega krasilnega ustvarjanja.
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

sobota, 27. november 2010

Ornamenti iz Vojvodine - avtor Ivan Razboršek

Vojvodina je bogata ravninska pokrajina - žitnica bivše Jugoslavije - kot smo se učili v šoli. Tudi mojega očeta so navdihnili vojvodinski ornamenti, ki odražajo svojstven značaj te pokrajine in seveda pokrajina sama.

V mapi z naslovom "Jugoslovanska ornamentika v grafiki" oziroma "Yugoslav Ornaments In Graphic Arts", ki jo je ustvaril za XIX. International Ex-libris Congress v Oxfordu leta 1982 je prikazal ornamentalno bogastvo tedanje države in njenih narodov.

Del njegovih "makedonskih ornamentov" iz te mape sem že objavila, danes pa predstavljam nekaj "vojvodinskih ornamentov", ki jih je narisal za omenjeno mapo.

Vsak udeleženec mednarodnega kongresa v Oxfordu je dobil en izvod mape z ex librisi, katere realizacijo je omogočilo podjetje ISKRA, kjer je bil tedaj zaposlen.

Njegovo likovno interpretacijo ornamentov ostalih narodov iz te mape bom postopoma objavila na tem blogu.

Avtor - Ivan Razboršek

Avtor - Ivan Razboršek

Avtor - Ivan Razboršek

Avtor - Ivan Razboršek

Ni komentarjev:

KOPIRANJE JE PREPOVEDANO! USTVARJALNOST JE ZAŽELENA!

Klikni! Click on!

............ Klikni! Click on!